E-wizyta

W celu umówienia e-wizyty prosimy wysłać e-mail:

Bardzo prosimy  o uważne zapoznanie się z poniższą instrukcją i przesłanie wszystkich wymaganych informacji w jednej wiadomości e-mail. Pozwoli to na sprawne przeprowadzenie e-wizyty. Obecnie wszystkie e-wizyty przeprowadza dr Jacek Zdybski. E-wizyta polega na kontakcie e-mailowym, a więc lekarz odpisuje na wiadomość Pacjenta po zapoznaniu się ze wszystkimi podanymi informacjami i po analizie przesłanych zdjęć. Czas realizacji e-wizyt: 2-3 dni robocze.

Wiadomość prosimy przesłać na adres e-mail: klinikazdybski@gmail.com

Co powinna zwierać wiadomość email:

1. Dane Pacjenta niezbędne do założenia karty i wystawienia recepty (Imię i nazwisko, PESEL, adres zamieszkania, telefon kontaktowy)
2. Zgoda na przetwarzanie danych zawartych w mailu wyłącznie do celu wizyty, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia e-wizyty”.
3. Główne dolegliwości z jakimi zgłasza się Pacjent. Prosimy o konkretny i szczegółowy opis problemu. Czy zmiany skórne swędzą? Pieką? itp.
4. Jak długo występują dolegliwości i jak długo utrzymują się zmiany skórne?
5. Czy Pacjent ma jakieś choroby współtowarzyszące (np. cukrzyca, nadciśnienie tętnicze itp.)
6. Czy w rodzinie Pacjenta występują choroby alergiczne (Atopowe zapalenie skóry, astma, katar sienny).
7. Jakie leki przyjmuje Pacjent na stałe i od kiedy?
8. Prosimy o dołączenie do wiadomości zdjęcia całej sylwetki, tak, aby można było określić zakres zmian.
9. Prosimy o dołączenie do wiadomości zdjęcia zmiany, w zbliżeniu (prosimy o ostre, wyraźne zdjęcie, wykonane w dobrym świetle)
10. Prosimy o dołączenie do wiadomości potwierdzenia przelewu.

Dane do przelewu:

Koszt e-wizyty: 250 zł